Wednesday 23 August 2017

New team member - Christer!

We are pleased to welcome Christer Waldo as the newest member in FARMA Norden AB. We hope you will find work here rewarding and challenging. Here is a small introduction about him:

My name is Christer. I started working in Farma Norden in December 2016 as a temporary worker for Rob who is on parental leave. Now, in September 2017 I am fully employed at Farma Norden.

Here at Farma Norden I will work on the warehouse with in / out deliveries as well as other topics relating to that area. I also handle packing and marking of spare parts and take care of orders and quotes.

I used to work 10 years in the newspaper industry where I drove a forklift and worked on the warehouse with unloading and loading of trucks and standing at the running band with newspaper bundles.

I live in Norrköping with my girlfriend and our daughter who just turned four years old. At home we also have two cats and one big dog.

In my free time I like to go to the gym and spend time with family and friends. I also like to drive with my motorcycle when the weather allows driving. A lot of time is also spent with animals.

Sincerely
Christer Waldo



____________________


SWE:
Vi är glada att välkomna Christer Waldo som den nyaste medlemmen i FARMA Norden AB. Vi hoppas att du hittar arbete här givande och utmanande. Här är en liten introduktion om honom:
Christer heter jag. Jag började jobba på Farma Norden i december 2016 som vikarie för Rob som är på föräldraledighet.

Nu i september 2017 blir jag tillsvidare anställd på Farma Norden.
Här på Farma Norden ska jag jobba på lagret med in/utleveranser samt lokistik som rör det området. Jag har även hand om packning och märkning av reservdelar och tar hand om ordrar och offerter i viss mån.

Tidigare har jag arbetat inom tidningsindustrin där jag körde truck och jobbade på lagret med lossning och lastning av lastbilar samt stog vid det löpande bandet med tidningsbuntar. Där jobbade
jag i tio års tid tills företaget la ner.

Annars har jag gjort lite av varje när det gäller jobb. Har kört ut morgontidningen, jobbat i livsmedelsbutik, jobbat som telefonförsäljare/telefonintervjuare. Jag har skruvat ihop möbler för MIO möbler bla. Jag bor med min sambo och vår dotter som precis fyllt fyra år. Vi bor Norrköping. Vi har tre husdjur som består av två katter och en stor hund.

På min fritid gillar jag att hålla igång och spendera tid med familj och vänner. Jag är motorintresserad och har motorcykel som jag kör med. Mycket tid går även åt för djuren. Det var lite kort om mig.

Med vänliga hälsningar 
Christer Waldo